چگونه در هنگام دعوا آرام باشيم؟

مطالبي در مورد روانشناسي و كسب آرامش روان

چگونه در هنگام دعوا آرام باشيم؟

۱۳ بازديد

در هنگام دعوا بيشتر افراد بسيار عصباني مي‌شوند در ادامه مي‌توانيد با نكاتي كه شما را بعد از دعوا آرام مي كند تالاب را دنبال نماييد. 

اگر فردي با دوست يا همكارش جر و بحث كند و بدين دليل گريبانگير فشار عصبي شود مي‌تواند با پناه بردن به اين روش تا حدي از بار اين فشار و اضطراب رها شود.

فوايد قرار گرفتن در دسترس تابش نور آبي براي سلامت روان 

پيش از اين دانشمندان تحقيقاتي را در مورد مزاياي نور آبي و از جمله نقش آن در كشتن باكتريها، كمك به بازرسي بعضي مريضي هاي پوستي و غيره انجام داده بودند.

پژوهشگران دانشگاه گرانادا در اسپانيا، ميگويند نور آبي مزاياي ديگري هم دارد و افراد بعد از سنجيدن شرايط رواني نامناسب و فشار و اضطراب مي‌توانند با قرار گرفتن در دسترس تابش نور آبي به شرايط بهتري دست يابند.

آنان ميگويند فشارهاي رواني كوتاه مدت كه در اثر روابط با اشخاص در اجتماع به وجود مي‌آيد، بدين شيوه قابل كاهش هست. همچون مثال اگر فردي با دوست يا همكارش جر و بحث كند و بدين دليل گريبانگير فشار عصبي شود ميتواند با پناه بردن به نور آبي تا حدي از بار اين فشار و اضطراب رها شود.

محققان با انجام آزمايش هايي بر روي ۱۲ داوطلب ۱۸ تا ۳۷ ساله به اين نتايج دست يافته اند. سلامت افراد يادشده پس از تنش عصبي و قرارگرفتن در دسترس تابش نور آبي به مدت ۱۰ دقيقه التيام يافته و حالات مغز و قلب آن ها بهتر شده هست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.